Tangan terbuka Luas

Posted: October 3, 2012 in My live

Saya hanya mendengar berita hari ini
Nampaknya hidup saya akan berubah
Saya menutup mata saya, mula berdoa
Kemudian air mata kegembiraan mengalir

Dengan tangan yang terbuka luas
Di bawah cahaya matahari
Selamat datang ke tempat ini
Saya akan menunjukkan kepada anda semua
Dengan tangan yang terbuka luas

Dengan tangan yang terbuka luas

Saya tidak tahu jika saya bersedia
Untuk menjadi manusia yang sepatutnya
Saya mengambil nafas, saya mengambil dia di sisi saya
Kami berdiri dengan kagum, kita telah mencipta kehidupan

Dengan tangan yang terbuka luas
Di bawah cahaya matahari
Selamat datang ke tempat ini
Saya akan menunjukkan kepada anda semua
Dengan tangan yang terbuka luas
Sekarang segala-galanya telah berubah
Saya akan menunjukkan anda cinta
Saya akan menunjukkan kepada anda semua
Dengan tangan yang terbuka luas

Dengan tangan yang terbuka luas
Saya akan menunjukkan kepada anda segala-galanya
Dengan tangan yang terbuka luas

Jika saya mempunyai  hanya satu permintaan saya hanya ingin  satu permintaan
Saya berharap dia tidak suka saya, saya harap dia faham
Bahawa dia boleh mengambil kehidupan ini dan memegang dengan tangan
Dan dia boleh menyambut dunia dengan tangan terbuka luas

Dengan tangan yang terbuka luas
Di bawah cahaya matahari
Selamat datang ke tempat ini
Saya akan menunjukkan kepada anda semua
Dengan tangan yang terbuka luas
Sekarang segala-galanya telah berubah
Saya akan menunjukkan anda suka
Saya akan menunjukkan kepada anda semua
Tangan terbuka luas

Dengan tangan yang terbuka luas
Saya akan menunjukkan kepada anda segala-galanya
Dengan tangan yang terbuka luas

Leave a Reply

